חצרוני לאתר 'קול חי': "אני לא רוצה להיות יהודי"

    ארי וידר 16 Comment on חצרוני לאתר 'קול חי': "אני לא רוצה להיות יהודי"
    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמיר חצרוני, פרופסור לתקשורת ופובליציסט, הצליח להיות אחד האישים המפורסמים ביותר השבוע, בשל התבטאויותיו הפרובוקטיביות, בין היתר נגד העלייה של המזרחים לישראל. ההתבטאויות גרמו גם למפכ"ל המשטרה להודיע כי בכוונתו לבדוק אם במקרים יש חשד לפלילים.

    בשיחה לאתר 'קול חי' הוא נחוש ועומד על דעתו ובתגובה לדברי המפכ"ל הוא אומר: "לא נתקלתי במקרים רבים שבהם המשטרה רצה לחפש את הגנבים. המפכ"ל דואג לכבודו, ואני חושב שכולם יסכימו איתי שהמשטרה עסוקה כעת בבעיות משלה. אני תוהה מה דוחף את המפכ"ל, עם כל הכבוד, לפתוח בחקירות על עמדות או ביקורת על מדיניות ההגירה של ישראל בשנות ה-50. הדעות שלי שונות משלו וכנראה שלא מוצאות חן בעיניו, אבל עבירה? בחייאת. אין כאן במדינה חופש ביטוי, והמדינה מיועדת לגריטה. אני לא מתכוון להיות כאן בשנים הקרובות אלא רחוק מכאן, אני מקווה שהמפכ"ל לא יעצור אותי בדרכי החוצה. את הבעיות יצטרכו לנהל מי שיבחר להישאר כאן".

    מה דעתך על הקמפיין של ש"ס, מזרחי מצביע למזרחי?

    "זה קמפיין גזעני. אבל זה זכותו של אריה דרעי, כמו שזכותי לומר את דברי. אם הייתי מזרחי אף אחד לא היה עושה כלום, אבל אסור כאן לפתוח את הפה, ולכן אני עף מכאן".

    הממשלה הקרובה כנראה תעלה את קצבאות הילדים, מה דעתך?

    "אני נגד קצבאות הילדים. אני לא מאמין בערבות הדדית. הגשתי תצהיר שאני לא רוצה להיות יהודי. אני לא רואה עצמי כחלק מהעם. אני לא נכנס לפלפוליים ההלכתיים של מיהו יהודי. לי אין את התחושה הזאת שאני יהודי".

    "אני מקווה שיהיה כאן כל כך רע שבסוף יצא מזה משהו טוב. אני מקווה שיהיה מאבק כלכלי נגד ישראל. אני תומך בסנקציות כלכליות על ישראל, ואולי אז יהיה מי שיתעשת".

    חצרוני מספר למי הוא הצביע בבחירות האחרונות: "אני הצבעתי למפלגה הערבית המשותפת. אני לא בעד כל דבר שלהם אבל הם הכי פחות רעים".

    לדבריו, "מי שלבן או אשכנזי כאן, הוא מקופח ונדרש לתת ולוותר לטובת המגזרים האחרים. לי נמאס לתת ושהמדינה נכנסת לי לכיס".



    16 תגובות

    מיין תגובות
      1. לא רוצה להיות יהודי! כנראה שהוא באמת לא. מדבר כמו גוי נאצי מטורף. אני לא אומר שעשה משהו רע למישהו אבל המהלך המחשבה שלו והדיבור שלו הוא נאצית לחלוטין אפשר למצוא את כל הרעיונות שלו ב"מיין קאמף" ימ"ש וזכרם.

    1. 13

      תמונה של נשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 11

      הוא חולה בנפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 10

      הוא רצה להתפרסם בעזרת דבריו ההזויים—-

    4. 9

      מטורף! דפוק! משוגע! מה שתרצו…
      ב2 מילים: ערב רב! אמיתי!

    5. 8

      למה כל המלומדים מטומטמים!!!
      תמיד אם אתה שומע בן אדם שדעותיו אינם של בר דעת זה יהיה פרופסור או מרצה בכיר.
      איזה הגיון יש שהאנשים האלו שמקבליטם משכורות עתק על נאומים (ריקים)?

    6. 6

      רחמנות פשוט רחמנות הוא מחבק את הרוצחים והאויבים שלו ואת אחיו הוא רוצה להרוג איזה חיים חסרי משמעות יש לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    7. 5

      לא טוב שנותנים במה לטיפוס כזה.

      גם לגרבוז לא היה כדאי.

      למה אנחנו צריכים לשמוע את הזבל הזה?

    8. 3

      חחחחחחחח עדיף לא להתיחס אליו כי כל התייחסות כזו מחזקת את ידו!!!!!!!!!!!!

    9. 2

      שמע חצרוני גם אני לא רוצה להיות יהודי כי המיזרחים והאשכנזים פה מרגישים שהם עושים לי טובה שהם רואים אותי בתור יהודי אז אני רואה את עצמי כגוי לחלוטין לא רוצה להיות יותר ״ בן של מלך״ או ״ נשמה טהורה״ וכול הדברים האלה אהל מה שאמרתה פה מוגזם חחח אתה מלא שניאה אחי שתחרר מהחיים אל תקדיש תחיים שלך לפולטיקה או לשנות תמדינה הזאת תעשן גויניט טוב יעשה לך טוב אני חוסך לטוס לגור בחול במקום של אנשים עם פחות דת פחו
      שנאה פחות קיצוניות רק נחת ושלווה כי החיים קצרים מידי בשביל לסבול ????